-
1.
كاتب مسؤول : تقیآبادی، مسعود ؛ مؤلف : تقیآبادی، معصومه ؛ تقیآبادی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1401 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 73 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:برندرسانه اجتماعیاینستاگراممشارکت مشتریصنعت زیباییلوازمآرایشی
-
2.
مؤلف : موسوی راشدی، سید حبیب ؛ حسن پور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 207 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبرندکسب و کار اشتراکیاینترنتیتاکســی اینترنتی
-
3.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقایی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازی داخلیبرندسازیبرندهتلکارکنانمشتریارتباطاتپرسنلمضمونمدیر
-
4.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 6 إلی 38 )
-
5.
مؤلف : محمودی، روح اله ؛ نمامیان، فرشید ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : حسنی، سید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1401- شماره 76 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 383 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:مدلارتباطاتاخلاق ورزشیبرندرفتاری ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقائی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازی داخلیبرندسازیبرندهتلکارکنانمشتریمضمونپرسنلمدیر
-
7.
كاتب مسؤول : فدایی، مهدی ؛ مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صابر سمیعی، دانیال ؛ بلگوری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 189 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:برندطعم محصولچای داخلیالکتروآنسفالوگرامبازاریابی عصبیهـاچایچـایهــابـابـهبــا
-
8.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
9.
مؤلف : عقیقی، علیرضا ؛ دولتی، زهرا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 93 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریاعتماد مشتریبرندویژگیهای اخلاقی
-
10.
مؤلف : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 905 إلی 925 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه