-
21.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
22.
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
23.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
24.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
25.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
26.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ زمانیان، صحرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:انگیزششبکههای اجتماعیوفاداری به برندتبلیغات توصیهای الکترونیکهویتیابی از طریق برندکاربرانوفاداریاطلاعاتمشتریمشتریانرضایتاعتمادمدل
-
27.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ كاتب مسؤول : احسانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
28.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ محمدی، کمال ؛ چوبتراش، نشاط ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندارتباطات برند
-
29.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ شافعیان، نیلوفر ؛ علیجانی، مهرزاد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»پاییز 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران
-
30.
مؤلف : حسینی، محمد سلطان ؛ سلیمی، مهدی ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ نصر اصفهانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل مدیریتیلیگ برتروفاداری به برندباشگاه فوتبال