-
1.
كاتب مسؤول : یاسینی، علی ؛ مؤلف : شیری، اردشیر ؛ برجی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 57 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:درک و تجربه زیستهفرآیند آشناسازی رسمی و غیررسمیمعلمان تازه کارآموزش بدو خدمتآشناسازیاستخدامتوسعه حرفهای معلماندانشآموزان
-
2.
مؤلف : Shamsai، Sima ؛ Afraz، Shahram ؛ كاتب مسؤول : Samimi، Fazlolah ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Spring 2023, Volume 12 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 12 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:Novice Teachersexpert teachersCategories of gesturesteachers’ gesturesgesture types
-
3.
مؤلف : Sobouti، Faatemeh ؛ Rahimi، Amirhosein ؛ كاتب مسؤول : Gharagozloo، Neda ؛
مجلة:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2022-2023, Volume 5 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (45 صفحة - من 177 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:سواد ارزیابیمولفه های سواد ارزیابیمدرسان تازه کارمدرسان باتجربهزمینه تحصیلی زبان انگلیسی و غیر انگلیسیTEFLExperienced TeachersNovice TeachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background
-
4.
كاتب مسؤول : Karimi، Mohammad Nabi ؛ مؤلف : Nazari، Mostafa ؛
مجلة:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2019, Volume 22 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 27 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:Expertiseclassroom managementExperienced TeachersNovice TeachersKnowledge representation
-
5.
كاتب مسؤول : Khatib، Ph.D Mohammad ؛ مؤلف : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 239 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningstudent featurespersonal features