![133](/view/entityimage/pageimage/tbn.gif?articleid=1109591&number=-17&pagenumber=133&language=fa)
نویسنده: رحمانی، زین العابدین ؛ رضایی، ملیحه ؛
تحقیقات بازاریابی نوین اردیبهشت 1394 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 133 تا 146 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DAE.gif)
کلیدواژه ها: ظرفیت نوآوری گرایش به کارافرینی عملکرد بنگاه ظرفیت خلاقیت
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![133](/view/entityimage/pageimage/tbn.gif?articleid=1109591&number=-17&pagenumber=133&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.