موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 31 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 43 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 17 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 2 |
ملی 1 |
الف 1 |
-
31.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ آبی کاری، معصومه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )
-
32.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم پور، مهسا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:مدل کانوتاپسیستلفن همراهگسترش عملکرد کیفیترضایت مندی مشتریتوسعة محصول جدید
-
33.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ارجمند، خدیجه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 337 تا 358 )
کلیدواژه ها:ابعاد شخصیتی نئوسبک خریدنوجویی احساسینوجویی ذاتینوجویی شناختینوجوییسبکخوشةمصرفکننده
-
34.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ محمد نبی، زهره ؛ حشمتی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها:وفاداریگردشگری پزشکیچرخه زندگی گردشگریعرضه و تقاضای گردشگری پزشکیمشتریمقصدمشتریانرضایتآهن
-
35.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پور هاشمی، ربابه السادات ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیراهبردهوشمندی رقابتیابعاد محتوایی سازمانابهام محیطیقابلیت فناوری
-
36.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
37.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مداح، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:تبليغاتوفاداري به برندآگاهي از برنددرك از كيفيت برنددارايي برند كلي
-
38.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
-
39.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ زارع عصمت آباد، محمدحسن ؛ ابراهیم پور، مهسا ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 9 تا 36 )
-
40.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1392 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶنوآوري فنينوآوري اجراييدانشگاه يزدنوآوریفنیفناوری اطلاعاتفناوری