کلیدواژه Brand Personality / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهایپراستاروفاداریمشتریانشخصیترفتارهای مشتریانمدل
-
2.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:وفاداری نسبت به برندشخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
3.
نویسنده : ادیبی، نسیم ؛ کاظمی، علی ؛ محمدی، مهناز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندمدل سازی معادلات ساختاریویژگی شخصیتی مصرف کنندهبرندشخصیتمشتریمدلویژگیهای شخصیبرونگراییپژوهش
-
4.
نویسنده مسئول : Golzari، Javad ؛ نویسنده : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
-
5.
نویسنده : Nemati، Yadollah ؛ Vazirzanjani، Hamid Reza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2015, Volume 22 - Number 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 159 تا 180 )
کلیدواژه ها:personalityMobile PhonePersonality traitsbrand loyaltyBrand PersonalityBrand
-
6.
نویسنده : بیات، روح الله ؛ فرقانی پیله ورد، سانیا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدشخصیت برندتجانسبودجه مصرف کنندهشخصیت انسانشخصیتمصرفکنندهخمیر دندانمدلخریدارانقیمتمدل لاجیتتصمیم به خرید
-
7.
نویسنده : خاص پور، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 صفحه - از 161 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندبرندAHP فازیمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه
-
8.
نویسنده : سرخيل، حامد ؛ سالاری، آناهیتا ؛ فرید چهر، الهام ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 1006 تا 1024 )
کلیدواژه ها:اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ
-
9.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ تاج بر پرشکوهی، رقیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 ، C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:پنج عامل بزرگ شخصیتشخصیت برندوفاداری به برندبیمه ایران
-
10.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (22 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- ج (1 مقاله)