-
1.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
2.
نویسنده : بیات، روح الله ؛ فرقانی پیله ورد، سانیا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدشخصیت برندتجانسبودجه مصرف کنندهشخصیت انسانشخصیتمصرفکنندهخمیر دندانمدلخریدارانقیمتمدل لاجیتتصمیم به خرید
-
3.
نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ امینی کسبی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیتبلیغاترخدادهای سیاسیشخصیت برندحامیان مشهوراقدامات حزبیسیاسیشخصیتبرند سیاسیحزبکاندیداپژوهشرخداد
-
4.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهایپراستاروفاداریمشتریانشخصیترفتارهای مشتریانمدل
-
5.
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حدادی، سپیده ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبازاریابی تجربیارزش تجربی مشتری
-
6.
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ رحمت آبادی، یزدان ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندتمایل به خریدتفاوت های فرهنگیسازگاری مشتری با برند
-
7.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 103 تا 117 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
8.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 184 تا 203 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
9.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
10.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان