انصاری، منوچهر/ 46 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 37 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 46 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 17 |
ب 10 |
الف 6 |
-
21.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ انصاری، نفیسه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 823 إلی 840 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخلاقیتآگهی های تبلیغاتی تلویزیونیمدل چهارگانه استالفوت و یویوآگهیمدلپژوهش
-
22.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ جانعلی زاده شوکی، محمد ؛ کرباسیان، مجید ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1394 - شماره 93 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانی, شخصیت, ویژگیهای شخصیتی, مدل پنجعاملی شخصیت, رفتارهای ناکارآمد شغلی
-
23.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ قاسمی، علی ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 529 إلی 550 )
الکلمات المفتاحية:بهکارگیری دانش مشتریتوسعۀ محصول جدیدسازماندهی دانش مشتریکسب دانش مشتری
-
24.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ قربانی، جواد ؛ شه پرست، مسعود ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 14 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عدالت سازمانيعوامل سازمانيعوامل فردياخلاق كاري
-
25.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
26.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ حسینی، احد ؛ حسن خانی، حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1392 - شماره 83 ISC (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:راهبردﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶفرهنگ سازمانيعوامل حياتي موفقيتآمادگي سازمانيفناوری اطلاعاتآمادگی
-
27.
مؤلف : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ ابراهیمی، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صادراتموانعتوسعه صادراتآذربایجان غربیصنایع تولید
-
28.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ پاسبانی، محمد ؛ عسگری، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مزيت رقابتيﺷﺮﻛﺖﻫﺎی ﻛﻮﭼﻚ و ﻣﺘﻮﺳﻂﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ
-
29.
مؤلف : بهبودی اصل، منوچهر ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اولویت بندیسیستم برنامه ریزی منابع سازمانیشاخص انتخاب
-
30.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان