بحرینی زاد، منیژه/ 14 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 14 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 3 |
-
1.
مؤلف : عابدینی، فاطمه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 305 إلی 333 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریمحصول سبزقصد خرید محصول سبزمحصول غذایی
-
2.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسلمی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکهشتگتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
3.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ نبوی زاده، فروغ ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 276 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:واکنش شناختیخردهفروشی آنلاینرنگ پسزمینهاحساس برانگیختگیاحساس خشنودیرنگوبوبسایتاشباعآزمایشدرخشندگی
-
4.
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینتجربۀ مشتریمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
5.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
6.
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری
-
7.
مؤلف : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 347 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
8.
مؤلف : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية: بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهقصد خریدنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
9.
مؤلف : مقدم جزه، محبوبه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ رجبی، سوران ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
-
10.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان