الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
روانشناسی 2 |
جغرافیا 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 14 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
الف 3 |
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1401 - شماره 106 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 94 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییر سازمانیمدل مدیریت تغییر پروسی (آدکار)مدل بلوغ بازاریابی صنعتی
-
3.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 109 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bتئوری داده بنیادمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
4.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
5.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
6.
مؤلف : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 صفحة - من 138 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینشبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغاتکاربرانتبلیغاتاطلاعاتخرید آنلاینشبکههای اجتماعیخلاقیت
-
7.
مؤلف : سوری، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 449 إلی 471 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتمدیریت ریسک کیفیتمکانیسمهای کنترل
-
8.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
9.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخاب
-
10.
مؤلف : علیپور ارجستان، مرتضی ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (14 صفحة - من 345 إلی 358 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمزیت رقابتیعملکرد صادراتیتواناییهای بازاریابی