الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
-
1.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 182 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات در بازیهای دیجیتالمحتوای تبلیغات دیجیتالیادآوری تبلیغات دیجیتالتطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : خادم حسینی، رضا ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1400- شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 257 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرسانههای اجتماعینقشه ذهنیزیمتپیامرسانهای اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
4.
كاتب مسؤول : بشیرپور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهری
-
5.
مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزدانش محیطزیستیبرند سازی سبزتمایل به خرید محصولات سبز
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندنقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهبانکبرنـدمشتریکـهبـا
-
7.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
8.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 149 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:نقشه ذهنیزیمتشبکه تداعیات ذهنیبرندهای خودروساز چینیمحصولات چینی
-
9.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»بهار 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 33 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دربازیهای دیجیتالرضایتمندی از بازیهای دیجیتالاثربخشی تبلیغات درون بازی