کلمة المفتاح برند مقصد / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 97 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدرفتار شهروندی گردشگراناشتیاقتعهدشهر اصفهاننگرش
-
12.
مؤلف : وحیدزادگان، فریبا ؛ كاتب مسؤول : زنگی آبادی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1400 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:منظر شهریبرند گردشگریگردشگری منظربرند مقصدبرند منظرگردشگریاصفهانشهرارزش ویژهشهر اصفهانمقصد گردشگری
-
13.
مؤلف : وحیدزادگان، فریبا ؛ كاتب مسؤول : زنگی آبادی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1400 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری منظربرند مقصدمنظر شهریبرند گردشگریبرند منظرگردشگریاصفهانشهرارزش ویژهمقصد گردشگریشهر اصفهانتصویر
-
14.
مؤلف : ربانی، رومینا ؛ مهرمنش، حسن ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1399- شماره 123 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 55 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادبرند شهریبرند مقصدبرند سازی شهری
-
15.
مؤلف : امینی، شهلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند مقصدمشارکت برندتعامل با برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
16.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازوفاداری به برند مقصدآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
17.
كاتب مسؤول : جهانیان، منوچهر ؛ مؤلف : آقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (32 صفحة - من 191 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیتئوری داده بنیادبرند مقصدخلق ارزش برندگردشگریمقصدبرندسازیارزش برند مقصدارزشخلق ارزشمدلراهبردهامدیریت
-
18.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : جلالیان، سید اسحاق ؛ رضاعلی، منصور ؛ بهرامی، مریم ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»تابستان 1399 - شماره 41 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 165 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:جذب گردشگرتبلیغات دهان به دهانوابستگی مکانیبرند مقصدقلعه رودخان
-
19.
مؤلف : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 300 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
20.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ اسدیان اردکانی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : ماه آور پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 211 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیعملکرد شهرارزش ویژه برند مقصدشهرت شهرهویت برند مقصدشهرمدلتصویرمقصد گردشگریبرند مقصدتصویر برند مقصدپژوهشارزش ویژه