کلمة المفتاح تصویر برند / (179 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 ، A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
12.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مسعودیپور، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»پاییز 1402 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای غیر انتفاعیتصویر برندبرندسازیسازمان اوقاف و امور خیریهروش کیو
-
13.
مؤلف : ودیعی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجو
-
14.
كاتب مسؤول : طاطاری، سارا ؛ مؤلف : قره باش، نعیمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 31 (جلد اول) (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولخشنودیتعهد مشتریان
-
15.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
16.
مؤلف : شاهمرادی، محمدمهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (11 صفحة - من 3709 إلی 3719 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندقیمت ادراک شدهتعامل مستمر مشتری با سازمان
-
17.
كاتب مسؤول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ مؤلف : چقر، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
18.
مؤلف : شیرقاضی، مهرداد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (6 صفحة - من 3514 إلی 3519 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
19.
مؤلف : حسینی، سیدمحمدهاشم ؛ عیوضی حشمت، دکتر علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1402 - شماره 31 (34 صفحة - من 2 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتاکتیکتصویر برندگردشگری غذاییتجربه لذت بخشمجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد
-
20.
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : ده یادگاری، سعید ؛ خسروپور، ریحانه ؛ برزگرپور، محبوبه ؛
مجلة:گردشگری شهری»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 93 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندکیفیت برندوفاداری به برند مقصددلبستگی به برند مقصدشهر کرمان و یزد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (8 مقالة)
- مؤتمر ملی (6 مقالة)