کلمة المفتاح رسانه های اجتماعی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 7
-
1.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
2.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
3.
مؤلف : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیاستراتژیبازارمشتری
-
4.
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : مقیسه، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد
-
5.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
6.
مؤلف : رحیمنیا، فریبرز ؛ رمضانی، یوسف ؛ زرگران، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرندهنجارهای ذهنیقصد خریدرسانههای اجتماعیاطلاعاتکاربران
-
7.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
8.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ شریفی الحسینی، سید هادی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کارکردشرکت های کوچک و متوسطرسانه های اجتماعی