کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ تیموری، آتوسا ؛ حسنی زاده، بهادر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 605 إلی 618 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداریرضایت مندیمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانمشتریمشتریانرضایت
-
42.
مؤلف : نمازی زاده، سیدحبیب ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 3 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایتمندی مشتریانافزایش رفاه اجتماعیبانک های بوشهرمشتریبانکرضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانرضایت
-
43.
مؤلف : علائی، آناهیتا ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانتصویر برندبانک پارسیانبانکمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتمندی مشتریخدماترضایتاطلاعات
-
44.
مؤلف : شعبانی پور، رضا ؛ ثنای محمدی، محمدحسین ؛ پاشائی، حامد ؛ پور جمال، رسول ؛
مجلة:شباک»اردیبهشت 1395 - شماره 9/1 ISC (12 صفحة - من 21 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندی مشتریابعاد قیمت محصولارتباط قیمت با رضایت مندی مشتریقیمترضایت مشتریمیزان رضایت
-
45.
مؤلف : آذر، عادل ؛ فرخ، مجتبی ؛ جانانی، حمید ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 69 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعدالت سازمانیسرمایة اجتماعیعدالتمشتریانعـدالترضایتمندی مشتری
-
46.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ رحیمی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 13 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینگرششناخت اجتماعیرضایتمندی مشتریفستفودتبلیغات توصیهای (شفاهی)
-
47.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
48.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی
-
49.
مؤلف : رحمانی، فاطمه ؛ فقیه، نظام الدین ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکرضایتمندی مشتریمحتوای پیام تبلیغـاتیآگهی خلاقانهروانشناسی نیاز مشتریتبلیغاتمشتریاطلاعاتجذبجذب مشتریپیامکاربر
-
50.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ اکبرپور، زهره ؛ حمدی، کریم ؛ محمدزاده رستمی، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماترضایتمندی مشتریفناوری های خود - خدمت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)