کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
-
22.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 250 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
23.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
24.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی
-
25.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 ، C (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
26.
مؤلف : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 65 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
27.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»خرداد 1387 - شماره 92 (4 صفحة - من 62 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدیریت تجربه مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانسازمانبانک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)