کلمة المفتاح نام تجاری / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : سلاجقه، سنجر ؛ پوررشیدی، رستم ؛ قوی دست، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1392 - شماره 13 (18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریوفاداران یکپارچهافراد متغییر
-
42.
مؤلف : ستوده، محمدکاظم ؛ فریدچهر، الهام ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1392 - شماره 17 (17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انگیزشینام تجاریدرگیری ذهنی خریدعوامل جمعیتشناختی و بازاریابی
-
43.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری
-
44.
مؤلف : فرهمند، کاظم ؛ دانشور کاخکی، محمود ؛ شاهنوشی، ناصر ؛ قاسمی، وحید ؛ همتی کاخکی، عباس ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1391، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 121 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکزعفراننام تجاریبستهبندیبرنددلفی فازی
-
45.
مؤلف : همتی، امین ؛ موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریشخصیت نام تجاریارزش ویژه نام تجاریشهرت شرکتنام تجاریشهرت
-
46.
مؤلف : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
47.
مؤلف : امینی، محمد تقی ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ رضائی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ارزشواسطهروابط راهبردیعملکرد نام تجاریاعتماد و تعهد به نام تجارینام تجاریاطلاعاتارزش ویژه نام تجاریمشتری
-
48.
مؤلف : نجف بیگی، رضا ؛ اردشیری چم، آزاده ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1389 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذایینام تجاریمدل آکرقابلیتهای مزیتی
-
49.
مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوائیها، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1389 - شماره 5 (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریرضایت کارکنانوفاداری کارکنانتصویر ذهنی نام تجاری
-
50.
مؤلف : موسوی بصیر، سید مسلم ؛ صیادی، مریم ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»دوره جدید، مرداد 1389 - شماره 43 (4 صفحة - من 20 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریمشتریمصرفکنندگانمشتریانهویت نام تجاریهویتتصویر نام تجاریادراک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)