کلمة المفتاح آگاهی برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
3.
مؤلف : بیجاده، محمد ؛ آقاجانی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1394، دوره اول - شماره 1 (11 صفحة - من 117 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانوفاداری به برندآگاهی برندبرند تجاریمشترینام تجاریعملکرد بانکمشتریانآزمون
-
4.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند
-
5.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
6.
مؤلف : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : هنری، حبیب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
-
7.
مؤلف : محمودی پاچال، زینب ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 116 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندکیفیت برند
-
8.
مؤلف : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحة - من 239 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
9.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 515 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
-
10.
مؤلف : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحة - من 439 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)