کلمة المفتاح بازارگرایی / (156 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 595 إلی 616 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری تدریجیعملکرد بنگاهبازارگرایی اکتشافیبازارگرایی بهرهبردارانهنوآوری یکبارهنوآوریبـازارگراییبنگـاه
-
82.
مؤلف : علیان، مژده ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد شرکتکارآفرینی گراییشرکت های قطعه ساز خودرو
-
83.
مؤلف : داداشی، محمد علی ؛ محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 271 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:ایرانعملکردعوامل درون سازمانیبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل برون سازمان
-
84.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ مزروعی، اسماعیل ؛ آقاجری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 233 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییتمایل به کارآفرینیتوانمندسازی روانشناختی کارکنانشرکت بهرهبرداری نفت و گازکارکنانبازارسازمانتوانمندسازی کارکنان
-
85.
كاتب مسؤول : موسوی، سید محمد ؛ مؤلف : زاهدی، شمس السادات ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 134 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییابعاد بازارگراییهتل های4 و 5 ستاره شهر تهرانهتلبازاراطلاعاتمشتریرقیبفرضیۀاطلاعات بازارمدیرانمشتریان
-
86.
مؤلف : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ سالار، جمشید ؛ زنوزی، سیدجعفر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 49 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمدل معادلات ساختاریبازارگراییعملکرد سازمانیشرکت های صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی ایران.
-
87.
مؤلف : علاسوندیان لشکری، علی ؛ کلانتر مهرجردی، امیر ؛ طاهری هشی، علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 19 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانیجهت گیری استراتژیکبازاراطلاعاتمدل
-
88.
مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
89.
مؤلف : فرخی، رقیه ؛ ملکی، علی ؛ کرمی، رضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیبازارگرایینورایستاخراسان
-
90.
مؤلف : مهری، سعید ؛ مهری، قدیره ؛ ایمانی، ملیحه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمشتریگرایینوآوری خدماترقیبگرایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (43 مقالة)
- ب (30 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)