کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : اسدپور، احمد علی ؛ پوربند، فرزاد ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 17 (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیهرمزگانمدیریت ارتباط با مشتریشهرک صنعتیخدمات نوآورانه
-
82.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:شرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
83.
مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت
-
84.
مؤلف : محمودی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1399 - شماره 1 (10 صفحة - من 18 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار مشتریانمشتریمشتریانرفتار مشتری
-
85.
مؤلف : درودی، هما ؛ كاتب مسؤول : نظری فرخی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:سازمانارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتریرسانههای اجتماعی
-
86.
مؤلف : اخگری، نسرین ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (31 صفحة - من 91 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریابعادمولفه
-
87.
مؤلف : یازرلو، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز و زمستان 1399، سال دوم - شماره 7 (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیکارکنان فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران
-
88.
كاتب مسؤول : آتشگر، کریم ؛ مؤلف : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 399 إلی 423 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسنقشه سفرمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
89.
كاتب مسؤول : باصولی، مهدی ؛ مؤلف : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 249 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریهتلمعادلات ساختاری حداقل مربعات جزیی
-
90.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ محمدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرفتار نوآورانهقابلیت های زیرساختی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)