کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (824 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
111.
مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
112.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ جنتیان، نسیبه ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:شکافکيفيت خدماتطراحي اثرزداطراحي آزمايشهاي تاگوچيروش سروکوالطراحیمشتریتاگوچیآزمایش
-
113.
مؤلف : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ طحاری مهرجردی، محمد حسین ؛ زارعی محمود آبادی، محمد ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار 1390 - شماره 43 ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتکنیک های تصمیم گیری چند شاخصهکپ لند
-
114.
مؤلف : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحة - من 138 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
115.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ موسوی، سیداحمد ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1390 - شماره 5 (29 صفحة - من 15 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافکلانتریارزیابی کیفیت خدماتنیروی انتظامیمدل تحلیل شکافشاخصمردممدل
-
116.
مؤلف : یزدانی، حمید رضا ؛ زارع میرک آباد، علی ؛ نصیری، محمد حسین ؛ اسد نژاد، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیمشتری گراییاقتصادخدماتیمشتریکارکنانبیمارستانپرستارانکیفیت خدماتخدمات
-
117.
مؤلف : نشاط، نرگس ؛ دهقانی، مژده ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 94 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه ملیلایب کوال
-
118.
مؤلف : عصاریان نژاد، حسین ؛ شیرازی رومنان، حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1390 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 208 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی خدمات انتظامی Police service assessmentکیفیت خدماتService Quality (ServQual)Iپلیس+10 Police+10انتظارات Expectationsادراکات Conceptionsکیفیت خدماتمدل سروکوالمدل
-
119.
كاتب مسؤول : فیض، دکترداود ؛ مؤلف : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 صفحة - من 311 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریان
-
120.
مؤلف : صفایی قادیکلایی، دکتر عبدالحمید ؛ ربیعی، دکتر علی ؛ ساروی مقدم، ناهید ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1390 - شماره 26 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریکیفیت خدمات اتوماتیکتصویر ذهنی و آگاهیمشتریبانکمشتریانبانک سامان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (130 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- د (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (16 مقالة)
- مؤتمر ملی (14 مقالة)