کلمة المفتاح Brand / (251 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیپژوهشرندصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
22.
مؤلف : بحرینی، فرزام ؛ میرایی، دکتر وحیدرضا ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 4 (ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 175 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبرندتصمیم گیری خرید
-
23.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : نصری، ابراهیم ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 97 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگریحضور اجتماعیبرنداپلیکیشنگردشگرکاربرانمصرفکنندهقصد تداوم
-
24.
كاتب مسؤول : بدری آذرین، یعقوب ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ دهقانی، ماهرخ ؛ بهتاج، ایوب ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 367 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیوفاداریبرندتبلیغات ویروسیکالای ورزشی
-
25.
كاتب مسؤول : Banyeva، Iryna ؛ مؤلف : Lebedieva، Nataliia ؛ Parfinenko، Tetiana ؛ Velychko، Olena ؛ Petrova، Olena ؛ Peresichna، Svitlana ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2023 - Number 64 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 62 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:BrandMarketing StrategiesDigital marketingDigital ToolsHotel Branding
-
26.
كاتب مسؤول : تقیآبادی، مسعود ؛ مؤلف : تقیآبادی، معصومه ؛ تقیآبادی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1401 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 73 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:برنداینستاگراممشارکت مشتریرسانه اجتماعیصنعت زیباییلوازمآرایشی
-
27.
مؤلف : قرائتی، علیرضا ؛ ارمغان، سیمین ؛ صالحی، علیاکبر ؛ احمدزاده کرمانی، روحالله ؛ كاتب مسؤول : سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1401 - شماره 122 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 175 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگریقدرت نرمتولید محتوادیپلماسی رسانه ایبرند
-
28.
مؤلف : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 176 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:برندوابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه
-
29.
مؤلف : Yaghoobi Zanjani، Mona ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 444 إلی 453 )
الکلمات المفتاحية:Brandcustomerbrand equity
-
30.
مؤلف : مرسلی هیر، كیانوش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی اجتماعیبرندتن درست
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (78 مقالة)
- علمی-پژوهشی (36 مقالة)
- الف (21 مقالة)
- B (11 مقالة)
- A (10 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)