کلمة المفتاح Brand Engagement / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیف اللهی انار، ناصر ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی نواحی ساحلی»پاییز 1402 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:استان مازندرانرسانه های اجتماعیریسک ادراک شدهقصد بازدید مجدددرگیری برندگردشگریقصدبازدید مجدد از مقصد گردشگریکرونا
-
2.
كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛ مؤلف : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 276 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
3.
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
4.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
5.
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
6.
مؤلف : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 3 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersارزش برندGamificationbrand valueمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
8.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
9.
كاتب مسؤول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ مؤلف : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (53 صفحة - من 85 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
10.
مؤلف : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Yانگیزههااینستاگرام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)