کلمة المفتاح Brand Valuation / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1388 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 123 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه معنویدارایی نامشهودارزش نشان تجاریپیشرانههای ارزش نشان تجاریدارایی نشان تجاریارزشیابی نشان تجاریفرایند ارزشیابی نشان تجاریگزینه واقعینشان تجاریارزشمدلقیمت
-
2.
مؤلف : حسنی، دکتر علی ؛ موسوی بازرگان، دکتر سید جلال ؛ كاتب مسؤول : قدیری نیا، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1392 - شماره 1 (38 صفحة - من 100 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندارزش گذاری برندشاخص های عملکرد برند
-
3.
مؤلف : انصاری طادی، آذرنوش ؛ رحیمی، موسی ؛ بت شکن، محمود ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 52 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد قیمت به فروشرویکرد سود هر سهمصنعت کاشی و سرامیک و سیمانارزشگذاری برندبرنـدارزشبرنــدبـاهـاسـودبــاشـرکتبـه
-
4.
مؤلف : Mohamadi Shamsabadi، Amirmasoud ؛ Nobakht Ramezani، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Majedi، Nima ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 3 (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:BrandBrand ValuationColin ModelFutsal Premier League
-
5.
مؤلف : نصابی، وحیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 195 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام تجاریارزش گذاری برندشرکت تدبیرگران فردای امیدشناساییارزشمشتریارزشگذاریشاخصپذیرش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و اوقات فراغت 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة Annals of Applied Sport Science 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)