کلمة المفتاح Co|Creation / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : محمدی، علی ؛ محمدی، فاطمه ؛ کامیابی، الهام ؛
مجلة:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1399 - شماره 29 ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیظرفیت نوآوریهمآفرینیاشتراکگذاری دانشکیفیت وبگاه
-
22.
كاتب مسؤول : کوکبی، لیلا ؛ مؤلف : برمایه ور، بهنود ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:هم آفرینیسایبر پارکفضای گردشگری هوشمندفناوریهای اطلاعات و ارتباطات
-
23.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
-
24.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید عباس ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشهنجارهای ذهنیتجربه برندهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)