کلمة المفتاح customer satisfaction / (262 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : جمشیدی، بهنام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 1658 إلی 1672 )
الکلمات المفتاحية:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
62.
مؤلف : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
63.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 163 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:شخصیسازیعقیده مشتریرضایت مشتریسیستم توصیهگرخدمات بانکی
-
64.
كاتب مسؤول : کیانی، محمد سعید ؛ مؤلف : نظری، لیلا ؛ شهبازپور، لیلا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 صفحة - من 64 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریزیبایی شناختیاماکن آبیمدیریت اماکن
-
65.
كاتب مسؤول : خسروانجم، داود ؛ مؤلف : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سیدمهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرضایت مشتریریسک های راهبردیمدلسازی ساختاری تفسیریریسکبانکراهبردیمدلشاخصاطلاعاتفناوری اطلاعات
-
66.
كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛ مؤلف : بیات، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 209 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخط
-
67.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، مینا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
68.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
69.
كاتب مسؤول : صابری، زهرا ؛ مؤلف : سمیعی نصر، محمود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحة - من 1368 إلی 1382 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
-
70.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری