کلمة المفتاح customer satisfaction / (262 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : حکیم فعال، لعیا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحة - من 651 إلی 664 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
42.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریرضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
43.
مؤلف : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
44.
كاتب مسؤول : Ahmadimanesh، Monireh ؛ مؤلف : Helaliyan، Mohammad Hossein ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»October 2022, Volume 1 , Issue 2 (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ANPDEMATELlifestylecustomer satisfactionKano Modelmarket segmentationVALS model
-
45.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 36 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی
-
46.
مؤلف : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحة - من 160 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intention
-
47.
مؤلف : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ كاتب مسؤول : Shamsudin، Mohd Farid ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
48.
مؤلف : عزیززاده، علی ؛ شیری، نعمت اله ؛ كاتب مسؤول : مهدیزاده، حسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 205 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرضایت مشترینیت رفتاریمسئولیت اجتماعی
-
49.
مؤلف : عارفی، امین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : فتحی، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 67 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکاراییرضایت مشتریتدارکات الکترونیکیبخشبندی راهبردی
-
50.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ مؤلف : قدیری، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 93 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتمایلات رفتاریتفاوت ادراک شده از خریدادراک از قیمت منصفانهقیمت منصفانهمشتریهواپیماییبلیتمشتریان