کلمة المفتاح customer satisfaction / (262 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : لاجوردی، سمانه ؛ مؤلف : کریمی، هدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 289 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility culture
-
52.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
53.
مؤلف : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ كاتب مسؤول : فیض عارفی، مجید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحة - من 316 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانیرضایت مشتری
-
54.
مؤلف : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 صفحة - من 342 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
55.
مؤلف : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 279 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
56.
مؤلف : Sreenath، Dr Sumithra ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (12 صفحة - من 223 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactionContinuous ImprovementQuality StandardsPerformance driven
-
57.
مؤلف : مرادی، محمد رضا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، عادل ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 525 إلی 540 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت برقعوامل مداخلهگرعوامل زمینه ایعوامل علّی
-
58.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
59.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
60.
مؤلف : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحة - من 1332 إلی 1347 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری