کلمة المفتاح customer satisfaction / (262 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
مؤلف : Bayat، Zahra ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 401 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:crmcrm Customer Loyalty Customer satisfaction E
-
72.
مؤلف : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 331 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:روش دیمتلرضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریبیمه
-
73.
مؤلف : Ulusoy، Vedat ؛ Akyürek، Salim ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (17 صفحة - من 326 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:qualitycustomer satisfactionhotelcustomer loyaltyperceived qualityHotel Services
-
74.
مؤلف : میرزایی ازندریانی، آیه ؛ كاتب مسؤول : آریا، کیومرث ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری به برندپلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاینکالاهای دست دومپلتفرم
-
75.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانقابلیت اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریبانکمشتریانخدمات بانکداری الکترونیک
-
76.
مؤلف : قزلباش، علی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحة - من 42 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
77.
مؤلف : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ ترکی، لیلا ؛ نادری، معین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 233 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتبلیغ دهانبهدهانهزینههای تعویض بانکرضایتمندی مشتری
-
78.
مؤلف : امین عشایری، اسو ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های خدماتیمشارکت مشتریرضایت مشتریقصد خریدتحول دیجیتال بازاریابی دیجیتالGoogle Scholarبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانCRM
-
79.
مؤلف : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
80.
مؤلف : Gaffar ؛ Suharyono ؛ Solimun ؛ Kusumawati، Andriani ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»August 2021, Volume 18 - Number 17 (19 صفحة - من 235 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:crmcustomer satisfactioncustomer loyaltyICSService Recovery