کلمة المفتاح customer satisfaction / (277 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحة - من 21 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییاطلاعاتپژوهشروش
-
32.
مؤلف : احمدی سعید، سیده فرناز ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانازدحام ادراک شدهصلاحیت وظیفه کارکنانصلاحیت تعامل کارکناندرخواست از کارکنان
-
33.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 13 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتخفیفخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانمتنکاویهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
34.
مؤلف : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحة - من 1495 إلی 1515 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندتعهد موثر مشتریهمدلی کارکنان
-
35.
مؤلف : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ كاتب مسؤول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 138 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
36.
مؤلف : Rajabi Asli، Mahrokh ؛ Khodamoradpoor، Mozhgan ؛ Hosaini، Rashad ؛ كاتب مسؤول : Yektayar، Mozafar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2023 - Number 6 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltyconfidencecustomer satisfactionCustomer Lifetime Valuecustomer behavior
-
37.
مؤلف : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحة - من 3981 إلی 3999 )
الکلمات المفتاحية:خرسندی مشتریانبهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
-
38.
مؤلف : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحة - من 5426 إلی 5444 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
39.
مؤلف : kalantari، samira ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer experiencebusiness modelAugmented Realitycustomer willingness to buy
-
40.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (54 مقالة)
- علمی-پژوهشی (30 مقالة)
- الف (12 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- ج (6 مقالة)
- د (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)