کلمة المفتاح customer satisfaction / (262 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (8 صفحة - من 776 إلی 783 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
2.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 735 إلی 746 )
الکلمات المفتاحية:crmcustomer satisfactionTechnological innovationAirline IndustryKPIs
-
3.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 209 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
4.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Mojavezi، Sara ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (10 صفحة - من 24 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:Sustainabilitycustomer satisfactionoperational efficiencyKPIsAirport Services
-
5.
كاتب مسؤول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ مؤلف : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 239 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
6.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
7.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند
-
8.
مؤلف : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
9.
مؤلف : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحة - من 337 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتجربه مشتریانرضایت مشتریان از برندهم آفرینی برند
-
10.
مؤلف : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 155 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking