کلمة المفتاح problem‑based learning / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Kashi، Hanieh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ كاتب مسؤول : Afraz، Shahram ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»September 2024, Volume 6 - Number 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:Writing Skillcollaborative learningSelf-Directed LearningProblem-based LearningHigher-order thinking
-
2.
مؤلف : Kashi، Hanieh ؛ Afraz، Shahram ؛ Sammi، Fazlolah ؛
مجلة:Journal of New Trends in English Language Learning»Spring 2023, Volume 2 - Number 1 (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:WritingCollaborationEngagementProblem-based Learning
-
3.
مؤلف : Nami، Fatemeh ؛
مجلة:رشد آموزش زبان»بهار 1401 - شماره 136 (3 صفحة - من 22 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تعاملیادگیری زبانیادگیری مسئله محورمشارکت فراگیرندهرویکردهای معلم محورInteractionlanguage learningProblem-based LearningLearner engagementteacher-centered approaches
-
4.
مؤلف : Kashi، Hanieh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ كاتب مسؤول : Afraz، Shahram ؛
مجلة:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:Problem-based Learningargumentative writing stylecause and effect writing stylecompare and contrast writing style
-
5.
كاتب مسؤول : Badali، Mehdi ؛ مؤلف : Mirzaei، Parvin ؛ Shafieifar، Nazanin ؛ Assadi، Hoda ؛
مجلة:Iranian Journal of Learning and Memory»Winter 2022, Volume 4 - Number 16 ، ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:learninge-learningcovid-19Problem Based LearningAcademic Efficacy
-
6.
مؤلف : گودرزی، نسرین ؛
مجلة:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»زمستان 1400 - شماره 4 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیآموزش علومتحلیل توصیفییادگیری معکوستدریس مبتنی بر حل مسئله
-
7.
مؤلف : شمس الدین پور، لیلا ؛
مجلة:پژوهش و نوآوری در تربیت و توسعه»پاییز 1400 - شماره 3 (9 صفحة - من 20 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیمهارتهای اجتماعییادگیری آنلاینیادگیری ترکیبییادگیری مبتنی بر مسئلهیادگیری مبتنی بر پروژه
-
8.
مؤلف : Berenji، Sepideh ؛ Ghafoori، Nasser ؛ كاتب مسؤول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجلة:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionCollaborationEngagementSelf-Directed LearningProblem-based Learning
-
9.
مؤلف : Berenji، Sepideh ؛ Ghafoori، Nasser ؛ كاتب مسؤول : Saeidi، Mahnaz ؛
مجلة:Journal of Language and Translation»Spring 2020, Volume 10 - Number 2 ، A+ (Azad University/ISC (13 صفحة - من 121 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionProblem-based LearningHard scaffolds
-
10.
كاتب مسؤول : درزی رامندی، هادی ؛ مؤلف : یوسفی رامندی، فاطمه ؛ درزی رامندی، محمد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1398 - شماره 63 ، A+ (Azad University/ISC (10 صفحة - من 163 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتحل مسئلهروش تدریسدورة ابتدایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)