کلمة المفتاح Service Quality / (255 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 209 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
3.
مؤلف : روحانیان، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحة - من 144 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:شهر مشهدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
4.
مؤلف : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 188 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
5.
مؤلف : فاضلی، فائضه ؛ كاتب مسؤول : فلاح، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحة - من 186 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
6.
كاتب مسؤول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ مؤلف : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحة - من 70 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتآمیخته گردشگریوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
7.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
8.
مؤلف : یحیی زاده، حسین ؛ متانی، مهرداد ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : فلاح، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (25 صفحة - من 107 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکیفیت خدماترسانههای جمعیصنعت گردشگریفرهنگ گردشگری
-
9.
كاتب مسؤول : تقوا، محمد رضا ؛ مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کرد، حامد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:پیشرانفراترکیب.کیفیت خدماتدولت سیار
-
10.
مؤلف : Emami، Asma ؛ Moharamzadeh، Mahrdad ؛ Imanzadeh، Masoud ؛ كاتب مسؤول : Javid، Majid ؛
مجلة:Sports Business»Summer 2023 - Number 7 (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityAdvertisingSports TourismentertainmentSports EventsDestination Tourism Marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (60 مقالة)
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- A (12 مقالة)
- B (8 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- C (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)