کلمة المفتاح SERVQUAL / (46 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : Esmailpour، Hassan ؛ Asadi Bolhasani، Masoumeh ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2016, volume 4 - Number 4 (4 صفحة - من 140 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityqualityEmpathyassuranceResponsibilityServicePatients satisfactionphysical dimension and appearances of servicesSERVQUALPatientTehranPatients
-
22.
مؤلف : عبدلی یزدی، نوشین ؛ اشرف گنجویی، فریده ؛ پویان فرد، علیرضا ؛ اولیا، محمدصالح ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تربیت بدنیسروکوالدانشگاه آزادکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشجویانآموزش عالی
-
23.
مؤلف : Amiri، Meraj ؛ Rashid Pour، Ali ؛ Gholizadeh، Azar ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»پاییز 1395 - شماره 9 (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:psychologysocial lifecultural valuecommunitiesTehranServqualNursing
-
24.
مؤلف : Bourkhani، Hamed Amiri ؛ Yousefzadeh، Masoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 صفحة - من 33 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:reliabilitySERVQUALEmpathyassuranceResponsivenessService QualitTangibleKolmogorov
-
25.
مؤلف : Amiri Bourkhani، Hamed ؛ ousefzadeh، Masoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 صفحة - من 49 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:reliabilitySERVQUALService QualityResponsivenessTangibleKolmogorovService
-
26.
مؤلف : Andam، Reza ؛ Montazeri، Amir ؛ Feizi، Samira ؛ Mehdizadeh، Rahimeh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 ، العلمية - البحثية/ISC (24 صفحة - من 607 إلی 630 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityConferenceMultidimensional scaleSport eventSport tourismSportQualitySERVQUAL
-
27.
كاتب مسؤول : بوژمهرانی، سارا ؛ مؤلف : فخری، پیمان ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ کشاورز، لقمان ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانسروکوالارزیابی کیفیت خدماتآکادمی ملی المپیک و پارالمپیکفن کیفیت خدمات
-
28.
مؤلف : خشکاب، شهربانو ؛ رستگار، عباس علی ؛ دولتی، علی اکبر ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1394 - شماره 33 ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتعهد سازمانیکیفیت خدماتSERVQUALکارکنانسـازماندانش
-
29.
مؤلف : VijayAnand، S ؛ Selvaraj، M ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Summer 2015, Volume 5 - Number 3 (18 صفحة - من 189 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:SERVQUALPerceptionCompetitivenessService QualityPost office savings bankIndiaBank
-
30.
مؤلف : همتی نژاد، زهرا ؛ همتی نژاد، مهر علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1393 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات آموزشیادراکانتظارارزشیابیمدل سروکوال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)