-
1.
مؤلف : شافعی ها، سمیه ؛ صالح اردستانی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1396 - شماره 109 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 75 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهسناریومدل سازی دینامیکیسیستم ارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ جمشیدی، مینا ؛ گودرزی، پروین ؛ یوسفی، صامع ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:سنجشرفتار شهروندی سازمانیاستادان دانشگاه
-
3.
مؤلف : خشایاری، پژمان ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:خرید حضوریکالاهای لوکسرفتار خرید مشتریانخرید آنلاین
-
4.
مؤلف : ایرانشاهی، محسن ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (17 صفحة - من 63 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی مشتریانطول عمر مشتریتازگی مبادلهتکرار مبادلهارزش پولی مبادلهکسب و کار بیمه
-
5.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ کوشان، ندا ؛ سعیدی، نیما ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»پاييز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتاپسیس فازیفناوری اطالعاتسازمان بورستصمیمگیری چندمعیارهکیفیت خدمات الکترونیکیخدماتفازیشناسایی و اولویتبندی عواملمدیریت اوراق بهادارکاربران
-
6.
كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1400- شماره 125 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیتبلیغات ویروسینسل سوم تبلیغاتبازاریابی شبکه اجتماعیتبلیغات ارجاعیبازاریابی ارجاعی
-
7.
مؤلف : مصباحی جهرمی، نگار السادات ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراجالدین ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قانونیشبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیکسب وکارهای نوپاخلااهای رفتاری
-
8.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
9.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ قاسمی، بهروز ؛ میرابی، وحید رضا ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
-
10.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1397 - شماره 46 التصنيف A+ (Azad University/ISC (28 صفحة - من 233 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامینبازاریابی داخلیارزش ویژه برندبهرهوری و مسوولیت اجتماعیصنعت فولادصنعتمشتریصنعت آهن و فولادارزش ویژهمحصولاتبازاریابیعملکرد