-
1.
كاتب مسؤول : خاک زند، مهدی ؛ مؤلف : سعیدی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»بهار 1401 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تهرانتصویر ذهنی برندتحلیل رابطهکیفیتهای منظرمحور تجاری-تفریحی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 3 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایههای فکریتصویر ذهنی برندمدلسازی ساختاری تفسیریهـاهــاهلدینگبرنـد
-
3.
كاتب مسؤول : دربان آستانه، علیرضا ؛ مؤلف : فرشاد، لقمان ؛ پور احمد، احمد ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 49 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریتصویر ذهنی برندشهرستان مریوانبرند مقصد
-
4.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : وطن پرست، محیا ؛ صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریتصویر ذهنی برندگروه کانونمحتوای ویدئویی شبکههای اجتماعیشـبکه هـای اجتمـاعیهـابرنـدبـهشــبکه هــای اجتمــاعیادراکبرنــد
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
6.
مؤلف : متقی، پیمان ؛ ملکی، محمدحسن ؛ عاشقی اسکوئی، هوشنگ ؛ شریفی، فاطمه ؛ صادقی، سید رسول ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 172 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتصویر ذهنی برندسهولت استفادهبانکداری همراهریسک ادارکیطبقهبندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33بانکاطلاعاتریسکمدلبانکداریفناوریمشتریان
-
7.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ احمدزاده، سمیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 41 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیتصویر ذهنی برندمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتشرکتهای حملونقل ریلی
-
8.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعی
-
9.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه