-
1.
كاتب مسؤول : بای، ناصر ؛ مؤلف : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 129 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانادارات ورزش و جوانانرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
-
2.
مؤلف : اسماعیلی گلسفید، مینا ؛
مجلة:دانش شناسی»پاییز 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت زنجیره تامینکتابخانه های دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهرانمدیریت روابط با تامین کنندگانمدیریت زنجیره تامین داخلی
-
3.
مؤلف : ستوده، فیروزه ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مومنی، منصور ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1393، سال هفتم - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریتصویر سازمانیمشتریمشتریانمدلوفاداری شناختیبانکرضایت مشتریاعتماد
-
4.
مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ پاشائی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 923 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدل موفقیتخدمات ورزشی
-
5.
مؤلف : احمدی، فریدون ؛ حسن زاده، تورج ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیکارکنان
-
6.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت ارتباط با مشترینظریه داده بنیادمدل فرایندی
-
7.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
8.
مؤلف : غلامی کرین، محمود ؛ رنجبریان، بهرام ؛ علامه، سید محسن ؛ رشید کابلی، مجید ؛ چهارمحالی، حسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:حکمتنهج البلاغهبانکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه
-
9.
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ رستگار، عباسعلی ؛ همتی، امین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 118 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:کاراییرضایت مشتریسودآوریمدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
مؤلف : بروفر، امیر ؛ رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مديريت ارتباط با مشتريبخش بندي مشتريانمدل آر.اف.ام (RFM)ميانگينارزش دوره عمر مشتريخوشه بندي كامشتریبیمهمشتریانافالگوریتماطلاعاتشناسایی