-
31.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتبار برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندتصویر ذهنی مشترکین برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
-
32.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی، محمد صادق ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1393 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی دادههابانککاراییوفاداری به برندمشتریرضایت و وفاداری مشتریمشتریانصادراترضایت مشتریاندازهگیری کارایی
-
33.
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
34.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
35.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
36.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ محمدی، کمال ؛ چوبتراش، نشاط ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندارتباطات برند
-
37.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ شافعیان، نیلوفر ؛ علیجانی، مهرزاد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»پاییز 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران
-
38.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
-
39.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
40.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند