-
11.
مؤلف : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
12.
مؤلف : مشایخی، هدی ؛ نوراله، زهرا ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»بهار 1394 - شماره 52 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:آموزشکیفیت خدماتاطلاع رسانیداده کاویحوادث ترافیکیارتقای دانشتخلفهدفبرنامههای آموزشیدانش
-
13.
مؤلف : لشنی پارسا، روح الله ؛ خیرخواه، طاهره ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»مهر و آبان 1390 - شماره 37 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 119 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسنجش کیفیتنیروی انتظامیرضایت مندی مراجعانعوامل موثر بر رضایترضایتخدماتمیزان رضایتکارکنانمشتریخدمات اجتماعیاستان
-
14.
مؤلف : قاسمی همدانی، ایمان ؛ عطف، زهرا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 35 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتری مداریملموس بودن خدماتهم دلی کارکنانتضمین خدماتاطمینانبخشیپاسخ گویی کارکناندفاتر پلیس +١٠ استان مازندرانمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
15.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
16.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ گلمحمدی، عماد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 70 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت خدماتقابلیت های بازاریابیمدیریت برند
-
17.
مؤلف : مجیدی، عبداله ؛
مجلة:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 109 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشهروندی سازمانیپلیس جامعه محورخدمات پلیسـی
-
18.
مؤلف : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
19.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
20.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان