-
1.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندتداعی برندوفاداریکیفیت ادراکشده
-
2.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
3.
مؤلف : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
4.
كاتب مسؤول : شفیعی، شهرام ؛ مؤلف : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندآگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برند
-
5.
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری
-
6.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 515 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
-
7.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برندآگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاه
-
8.
مؤلف : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : هنری، حبیب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
-
9.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
10.
كاتب مسؤول : رنجبر، مختار ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکردآگاهی از برندکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهد