keyword انتظارات مشتری / (11 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
Journal:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 page(s) - From 56 to 69 )
Keywords:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
2.
Writer : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 page(s) - From 79 to 112 )
Keywords:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
3.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 99 to 116 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
4.
Writer : حساس یگانه، یحیی ؛ طباطبایی نسب، سید میثم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 115 to 136 )
Keywords:بانکداریانتظارات مشتریاندازه گیری انتظارات مشتریG29customer's expectationevaluation of the customer's expectationsbanking JEL: E59مشتریانمشتریانبانکبانک
-
5.
Writer : نوربخش، سید کامران ؛ رستمی، نفیسه ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (16 page(s) - From 65 to 80 )
Keywords:اندازهگیری کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریانتظارات مشتری
-
6.
Writer : پهلوان، امیرحسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ ادیبی فرد، شادی ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 3 و 4 (10 page(s) - From 13 to 22 )
Keywords:پذیرش فناوریانتظارات مشتریاینترنت بانکعدالت درک شده از خدمات
-
7.
Writer : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 page(s) - From 393 to 415 )
Keywords:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )
-
8.
Writer : میری، طیبه ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 page(s) - From 948 to 957 )
Keywords:کیفیت خدمات رضایت مشتری تاپسیس انتظارات مشتری تصویر ذهنی برند
-
9.
Writer : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 687 to 708 )
Keywords:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری
-
10.
Writer : فرجاد، جلال ؛ وحدت زاد، محمد علی ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1398 - شماره 4 (25 page(s) - From 163 to 187 )
Keywords:کیفیت خدماتانتظارات مشتریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریCustomer ExpectationsTravel agencies officesQuality of Servicesگردشگریانتظاراتخدماتدفاتر خدمات مسافرتی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (1 Article)
- A (1 Article)