کلیدواژه Novice Teachers / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Afshari، Asghar ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 59 تا 81 )
کلیدواژه ها:MotivationdemotivationExperienced TeachersNovice Teachers
-
12.
نویسنده مسئول : یاسینی، علی ؛ نویسنده : شیری، اردشیر ؛ برجی، زهرا ؛
مجله:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 57 تا 94 )
کلیدواژه ها:درک و تجربه زیستهفرآیند آشناسازی رسمی و غیررسمیمعلمان تازه کارآموزش بدو خدمتآشناسازیاستخدامتوسعه حرفهای معلماندانشآموزان
-
13.
نویسنده مسئول : کامیابی، شریف ؛
مجله:پژوهش در آموزش شیمی»پاییز 1399 - شماره 7 (12 صفحه - از 85 تا 96 )
کلیدواژه ها:نومعلّمانآموزش شیمیدانشگاه فرهنگیانتدریس علوم تجربیدانش موضوعیمعلماندانشتدریسعلوم تجربیآموزش
-
14.
نویسنده مسئول : Khatib، Ph.D Mohammad ؛ نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 239 تا 264 )
کلیدواژه ها:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningstudent featurespersonal features
-
15.
نویسنده مسئول : Soleimani، Hasan ؛ نویسنده : Pourrasa، Elham ؛
مجله:Iranian Distance Education Journal»Summer&Autumn 2021, Volume 3 - Number2 (18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:EFL contextExperienced TeachersNovice TeachersMobile Assisted Language Learning (CALL)
-
16.
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:جستارهای زبانی»August & September 2021 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 121 تا 149 )
کلیدواژه ها:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningSETT frameworkmanagerial mode
-
17.
نویسنده مسئول : Karimnia، Amin ؛ نویسنده : Barbareh، Leila ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2021,Volume 5 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها:metaphorEFL Teacherscognitive psychologyNovice Teacherspreconception
-
18.
نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛ نویسنده مسئول : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2023, Volume10 - Number 2 رتبه الف/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackTeacher CognitionNovice Teacherstask-based teacher education
-
19.
نویسنده : Sobouti، Faatemeh ؛ Rahimi، Amirhosein ؛ نویسنده مسئول : Gharagozloo، Neda ؛
مجله:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2022-2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (45 صفحه - از 177 تا 221 )
کلیدواژه ها:سواد ارزیابیمولفه های سواد ارزیابیمدرسان تازه کارمدرسان باتجربهزمینه تحصیلی زبان انگلیسی و غیر انگلیسیTEFLExperienced TeachersNovice TeachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background
-
20.
نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛ نویسنده : Soleimani، Mozhgan ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 281 تا 312 )
کلیدواژه ها:Decision-MakingNovice Teacherspedagogical reasoningTeacher professional practice
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (8 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)