الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 17 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 20 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 1 |
-
11.
مؤلف : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 922 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها
-
12.
مؤلف : خانمحمدی، فاطمه ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتاعتمادمشتریمداریعملکرد صادراتیتعهدرفتاریروش تحلیل ساختاری بیزی
-
13.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ ریحانی، ناهید ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:علوم اجتماعیارزشهای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتهاروابط احساسیروابط برند و مصرف کنندهوابستگی به برندبرنـداجتماعیمصـرفمصرفکنندهبـابـهروابـط
-
14.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده
-
15.
مؤلف : حضوری، سمیه ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشروابط خریدار و فروشندهدانش مشتریبازار معاملاتیبازاریابی پروژهای
-
16.
مؤلف : باقری، محمدهادی ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ خدایاری، بهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1396 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمسئولیت اجتماعی شرکت هاسازه های مرتبطروندهاپژوهشهـابـاکدپـژوهشمدیریت
-
17.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
18.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های جمعیهمسالانرفتارخریدکودکفرآیند اجتماعی سازیکودکانرفتار خرید کودکاطلاعاتمصرفکنندهپژوهشتبلیغاتمحصولاتدختران
-
19.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ نادر نژاد، هدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (40 صفحة - من 261 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابیمصرف تجملیآرمانهای شخصینام و نشانهای تجاری (برندهای) لوکسخودروهای لوکس
-
20.
مؤلف : نیکو مرام، هاشم ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1382 - شماره 58 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیادغامسرمایه گذاری مشترکشایستگی محوریاستراتژی پورتفولیواستراتژی ولاییپیوند استراتژیکتامین منابع خارج از سازماناستراتژی رشداستراتژی تعیین جهت سازمان