کلمة المفتاح نگرش به برند / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری
-
2.
مؤلف : عماری، حسین ؛ زنده دل، احمد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برندصنعت شکلاتتاثیر واسطه ایارزش ویژهتصویر ذهنیمشتریشکلاتشخصیت
-
3.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
4.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
5.
مؤلف : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنوسازی لوگونگرش به لوگوشخصیت لوگوطرح لوگو
-
6.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 49 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندقصد خرید برندبرند خیرخواهبرانگیزانندههای خرید خیرخواهانه
-
8.
مؤلف : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
9.
مؤلف : هوشیار، وجیهه ؛ رستم پور، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1397 - شماره 55 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رضایتنگرش به برندوفاداری به برندشواهد برندگفته ها و شنیده های برند
-
10.
مؤلف : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش