کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : کرد، عارفه ؛ جواهری، حسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (17 صفحة - من 734 إلی 750 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای اجتماعیوفاداری به برندکیفیت ارتباطتجانس شخصیارتباط و تعامل
-
52.
كاتب مسؤول : غزالی نصیر محله، ابوذر ؛ مؤلف : میربرگ کار، سید مظفر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 38 (جلد هشتم) (10 صفحة - من 128 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:پاداش برندتعامل برند با مشتری و بانک صادراتوفاداری به برندهویت برند
-
53.
مؤلف : هاشم نیا، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 267 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
-
54.
مؤلف : نوری کادیجانی، ترانه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (8 صفحة - من 73 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیوفاداری به برندهویت برندکارکنانبازاریابیبرندینگ داخلیمشتریانعملکردبازاریابی داخلیپرسشنامهپژوهش
-
55.
مؤلف : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحة - من 287 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
56.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
57.
كاتب مسؤول : پورحسین، زهرا ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
58.
مؤلف : خدادی، نهال ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندشناسایی برندهویت اجتماعی
-
59.
مؤلف : گلمشکی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (11 صفحة - من 131 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺧﻮد ﺳﺎزﮔﺎریﺳﺎزﮔﺎری ﻋﻤﻠﮑﺮدی
-
60.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)