کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحة - من 73 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
62.
مؤلف : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد
-
63.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
- 64.
-
65.
مؤلف : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 189 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید
-
66.
مؤلف : یاوری گهر، فاطمه ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 47 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه اجتماعیمحرکهای ارتباط با برندتعامل با برندمشتریتعاملاطلاعاتمشتریانوفاداریرسانههای اجتماعیهمکارانفرضیهمدل
-
67.
مؤلف : عبدی، مصطفی ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (27 صفحة - من 83 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندهویت برندمستندات برندآوازه ی برند
-
68.
مؤلف : معصومی جهانگیرلو، رحمان ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ همتینژاد، مهرعلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1398، دوره بیست و سوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتقلید برندشباهت درک شدهذهنیت مصرف کننده
-
69.
كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛ مؤلف : بیرامی جغناب، لیلا ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی سبزوفاداری به برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهان
-
70.
مؤلف : خدّامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ حائری سرشکه، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحة - من 837 إلی 853 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند وفاداری به برند بازاریابی تجربی رضایت از برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)