کلمة المفتاح ارزش برند / (76 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی، الهام ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (10 صفحة - من 168 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:بازار یابیارزش برنداعتماد به برند سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰشباهت برند
-
2.
مؤلف : فروز شهرستانی، مجتبی ؛ حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : درودی، هما ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1403 - شماره 154 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 102 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای انحرافیارزش برنداقدامات موثربیمة ایراننظریههای رفتاری
-
3.
مؤلف : ملک هدایت، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 826 إلی 842 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندرابطه زمان واقعیرابطه مشارکتیرابطه متقابل سودمند
-
4.
مؤلف : جواهری، محمدحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (41 صفحة - من 97 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدل های قیمت گذاریارزش برندارزش ویژه برندارزش نام تجاریارزیابی نام برندارزیابی دارایی نامشهودارزش گذاری دارایی نامشهودارزش دارایی نامشهودارزیابی مالکیت معنویارزش گذاری مالکیت معنویارزش مالکیت معنوی
-
5.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 302 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
6.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 536 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
7.
مؤلف : خرمالی، رحمت ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (16 صفحة - من 202 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشدت تحقیق و توسعهقابلیت بازاریابیاستراتژی نوآوری سبزصنعت خودروصنعت خودروسازی
-
8.
كاتب مسؤول : چراغی، حامد ؛ مؤلف : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحة - من 262 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
-
9.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحة - من 64 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش برندتبلیغاتداور فوتبالبینندگان تلویزیونی
-
10.
مؤلف : صالحی گوشکجانی، زینب ؛ خباز باویل، صمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (15 صفحة - من 1527 إلی 1541 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیارزش برندکسب و کارهای خانوادگی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (10 مقالة)
- ملی (9 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)