کلمة المفتاح ارزش درک شده مشتری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 158 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
3.
مؤلف : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ كاتب مسؤول : نجفی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»بهار 1401 - شماره 1 (20 صفحة - من 4 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهزینههای تبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش درکشده مشتریمشتریهتلرضایت مشتریمشتریانتصویر
-
4.
كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛ مؤلف : عبدالهی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
5.
مؤلف : آخوندی، فرشته ؛ سماواتیان، حسین ؛ عابدی، محمد رضا ؛ زارعی، شادی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1394 - شماره 92 ISC (22 صفحة - من 159 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریارزش هیجانیارزش کارکردیارزش مالیانتظارات و تمایلات مشتریانویژگ یهای فروشگاه
-
6.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
7.
مؤلف : فکور ثقیه، امیرمحمد ؛ حدادیان، سیما ؛ کلیدری، یگانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 183 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیارزش درک شده مشترینیات رفتاری مثبت
-
8.
مؤلف : سید صالحی، سید علی رضا ؛ کاظمی، مهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارزش مصرفنگرانی زیست محیطیرفتار انتخابیارزش درک شده مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)