کلمة المفتاح بازاریابی رابطه ای / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : برزگرکار چوکامی، محمد ؛ سبک آرا، مجید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (11 صفحة - من 218 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:استان گیلانبازاریابی رابطه ایرابطه متقابلارتباط با مشتری
-
2.
مؤلف : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکشتیبازاریابی رابطهایارتباطات یکپارچه بازاریابیروابط عمومی در ورزش
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، سید احمد ؛ اسحاقی، مجید ؛ كاتب مسؤول : عرفانی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1401، سال پانزدهم - شماره 60 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 73 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تعارضبازاریابی رابطه اینظریه بازی هااعتمادسازی شبکه ایاعتمادبانکمشتریمدلمشتریانبازیکنخطر ادراکشدهصنعت بانکداریاقتصاد رفتاری
-
4.
مؤلف : شكيب، بهناز ؛ شفیعی، نازی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه ایاستراتژیکارزش ویژهمصرف کننده.بازاریابیمشتریمشتریان
-
5.
كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛ مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ غفاری، میترا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 103 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطهایارتباطات ورزشی
-
6.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک
-
7.
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بیمهبازاریابی رابطهاینظریهی داده بنیادصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شده
-
8.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ متّقی، ابراهیم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 175 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایبازاریابی سیاسیبازاریابی رابطهای سیاسیمرور نظاممند ادبیات پژوهشیبازیگران سیاسی
-
9.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : رضائی، مرضیه ؛ تنهاپور، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریوفاداری مشتریبازاریابی رابطهایسازمانهای نوظهورشبکة عصبی مصنوعی (ANN)مشتریمشتریانمدلشبکههای عصبی مصنوعیشبکة عصبی مصنوعیمدل شبکة عصبی مصنوعیمدل شبکه عصبی مصنوعی
-
10.
مؤلف : موسوی، سید نجمالدین ؛ فعلی، راضیه ؛ بوعذار، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (29 صفحة - من 282 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه ایارزش ادراک شدهتصویر برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)