کلمة المفتاح قصد خرید مصرفکننده / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
2.
مؤلف : مطلبی کیا، سید محمدرضا ؛ کمالی اردکانی، محمود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 2238 إلی 2250 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد خرید مصرف کننده
-
3.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعی
-
4.
مؤلف : نوری، جواد ؛ بهبودی، امید ؛ آقاجانی، فرید ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مصرف کنندهویژگی های تبلیغاتوفاداری به محصولتبلیغاتمشتری
-
5.
مؤلف : میرسمیعی، مریم ؛ عیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1399، دوره سوم - شماره 36 (12 صفحة - من 14 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیمعادلات ساختاریاعتبار برندقصد خرید مصرفکنندهاعتبار
-
6.
مؤلف : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 347 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : جعفری، دکتر سید محمدباقر ؛ مؤلف : رشید، علیاصغر ؛ سلطانینژاد، دکتر نیما ؛ سراجی، رضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 112 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خیرخواهانهبدبینی مصرف کنندهلذت اخلاقیقصد خرید مصرف کننده
-
8.
مؤلف : میمندی، احسان ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به نفسموقعیت اجتماعیخصومتقوم گراییقصد خرید مصرفکننده
-
9.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
10.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : احمدی، رقیه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 259 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل فرهنگیعوامل گروهیاثر هالهایقصد خرید مصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)